Blä


Snart behövs det en vändning.  Känns som allt man gör är tråkigt och värdelöst. Finns inte  många bra saker nu. Du är viktig nu.

Nytt EKG idag men det blir väl inget svar på några dagar. Så vinterns mål som har haft vingar ett tag lyfter väl snart för att inte komma tillbaka. Dock finns det lite lite hopp kvar. Men det ska nog mycket till. Får väl flytta målet till Jukola och Oringen istället. Om man får springa då. FAN, har aldrig vart så bra som jag var förut. Så jävla typiskt.

Vart hemma från jobbet också. Vill knappst paja hjärtat där inne i fabriken. Återstår att se när jag kommer tillbaka. Troligtvis inte denna vecka. Kanske nästa. Om det vill sig väl vill säga. Nej, dags att sluta vara negativ, men tyvärr är det en sån dag idag. Men tyck inte synd om mig, för det gör inte jag. Vill inte att folk ska göra det heller!

Igår var det träning för klubbens elit och jag har väl gått över till att vara lagledare så man var ju tvungen att vara där och kolla läget. Slöa D16-20 springer näst längsta när de behöver springa längre ;) Sen kebab på Verona och då hände det; Filip och Fredrik kliver ut ur sen bil på parkeringen. Dagens händelse, eller inte. Var väl lite roligt men sen vart det tragiskt när massa fjortisar glider upp brevid och ska vara coola. Själva var vi ju iskalla och väntade kvar inne på Verona så att det inte fanns någon chans att vi skulle komma med på bild när vi gick till bilen. Haha.

Man kanske ska börja prata lite norska. Det låter ju klockrent. Lätt bästa språket förutom västmanlänskan. ;) Fast det är ju mer en dialekt, men det kanske norskan är av svenskan. Vet inte, men det är ju väldigt lika.

Snart fredag, längtar.

Tänkte hitta på någon rolig avslutning, men kom inte på något så det får väl bli:
 BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: pernilla

smäländska är ju helt klart bättre;)

2007-04-04 @ 16:14:27
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: linus

försökte skriva mitt namn, men de gick inte. jaja, allt bra?

2007-04-05 @ 08:22:12
URL: http://linusborgenvik.blogspot.com
Postat av: okhjonas

Hur gåre med ekg-testerna? bokat arbets-ekg?

2007-04-08 @ 14:30:48
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0