Helgen

Har inte skrivit på ett tag nu så det är väl dags. Fortfarande dåligt med kommentarer. Skärpning! ;)
Har haft en bra helg som innehöll tävlingar, (dock inte för mig), mat, godis, pernilla, lite öl och lite nya inköp. Nöjd med två par nya skor och en jacka. Köpte även The Arks nya idag, två skivor av The Mo och en skiva med Mika.
Var hos doktorn i går och blev sjukskriven till den 22a till att börja med.  Eftersom vården är den segaste i världen så kommer det troligtvis att bli längre. Vill bli frisk snart.

Sen har jag vart ute och gått lite, vart uppe på Ströbohög och kollat ut över stan. Det blåste!! Sen idag har jag gått "IKEA-rundan" och bara tagit det lugnt. Pernilla åkte hem idag så det var dåligt :( Tråkigt när man har blivit riktigt van med ditt sällskap. Hoppas på längre stunder senare...

Annars är det lugnt. Ska se till att gå en vända varje dag iaf och läsa lite kanske. Är så sjukt träkigt att bara gå hemma. Usch.

Så har ryssarna kommit för i år nu. En av killarna pratade lite engelska iaf så det var bra. Den andra var bara stor och såg ut som han var sugen på att döda någon. Men han är säkert snäll.

Ska kolla en rulle sen och käka lite popcorn ;)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Läser du någon bra bok? o klart det blir längre stunder sen, det vet du, haha du får komma o tälta i min trädgård i sommar hur länge du vill:p fast du kan kanske få bo inne med. saknar

2007-04-11 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0