Lång lugg

Såg just att jag hade lång lugg, dags att klippa sig snart kanske. Haha. Men det orkas inte med nu. Har mycket annat viktigt att styra upp. Tiomila skiter sig nästan verkar det som. Många skador/sjukdomar och bara en som säger: klart som fan jag springer ändå, men kanske en kortare sträcka. Men man ska inte springa sjuk så jag ska väl inte vara bitter. Haha.

Ultraljud i V-ås idag och läkaren sa att det var bra. Skönt det men vad fan är det då? Jag har ju fortfarande ont, dagligen. Det är jobbigt. Men det är väl bara knyta handen i fickan och vänta. Hoppas på lösning snart.

Annars har jag solat lite och läst bok i dag. Jobb imorgon. Sen tiomila.

Hade bra. Tja

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hoppas verkligen du blir bra snart

2007-04-26 @ 21:30:21
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: pernilla

du borde skriva oftare..:P

2007-05-01 @ 15:42:12
Postat av: okhjonas

jepp ;)

2007-05-01 @ 21:14:43
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0