Natt-KM

Idag har det vart en riktigt skön dag. Sov till elva ungefär. Blev väl 13 timmars sömn i natt. Verkligen välbehövligt. Helgen har vart rätt seg, lagledare i fredags på stigtomtakavlen. Hemma halv fyra och upp tre timmar senare för att vara lagledare på samma kavle igen. Gick väl sådär. Som vanligt tar vi oss aldrig runt en hel kavle. Men kändes som det var mer otur som gjorde det denna gång. Illa illa. Hoppas bara gubbarna tar dig runt tiomila så är jag nöjd.

Har fixat med natt-km nu också så det är klart. Känns skönt. Det enda som ska göras är väl att skriva ut kartor. Sen är det klart. Skönt skönt.

Jobb imorgon, får se hur jag känner mig. Blir det mer jobbigt än vad det vart nu så får jag ta och prata med chefen om det.

Trött nu. Kanske kollar på någon film ikväll. Får se.

Hörs


Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Är det verkligen bara kartorna kvar? ;)

2007-04-23 @ 07:38:15
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0