Slöa onsdagen

Tänkte om man ska försöka skriva lite mer här nu. Men det får vi väl se hur länge jag håller det. Troligtvis en vecka sen slutar jag :p

Tänkte idag att det vore kul att lägga in sina kartor med vägval här. Just ja, glömde bort att det lär dröja innan man får någon ny karta. Attans.

Har inte gjort så mycket idag. Fixat lite med Uniteds hemsida (skriv i gästboken och kommentarer till mig också ;) ) och vart till tippen med pappa. Sen drog jag och bevakade träningen idag. Såg bra ut även om det saknades folk. Dåligt dåligt. Anmält SI-nr och laguppställning på tiomilas hemsida nu. Snart dags, illa att man inte är med. Men ska väl göra det bästa jag kan för att få mina mannar frammåt.

Pratat i telefon idag en stund. Var trevligt. Vi måste göra det oftare. Blir så glad av det.
Saknar

Snart sängen, jobb i morgon. Ska bli lite skönt att börja igen, men det vankas väl lite mindre roliga jobb men bara jag slipper gå hemma är jag nöjd.

Haepa

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Håll i det längre tycker jag! Intressant å läsa! Hoppas du kommer igång med träningen snart, vägvalsanalys på karta vore great

2007-04-18 @ 22:19:06
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

Prata i telfon är bra. hoppas jobbet gick bra idag nu. O du får nog snart börja träna igen

2007-04-19 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0