SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jag tycker om sol och fint väder. Det är så skönt. Har vart ute i solen och läst på förmiddagen och nu på eftermiddagen var jag ute och gick runt ullvibackar. Tog fan två timmar, men då kan tilläggas att jag gick väldigt sakta. Vill ogärna höja pulsen alls. Men det var skönt att gå och ha Ipoden som sällskap. Har lite ont i ryggen men det beror nog på att jag satt lite för mycket vid datorn igår på en dålig stol. Men det är nog borta snart.

Senare ikväll ska väl något hända. Vad är inte säkert än men något blir det. Blir kul att träffa trevligt folk. Sen är mamma och pappa inte hemma så då får det nog bli kebab till mat ;) Kan laga mat men orkar verkligen inte alls det idag.

En skön dag iaf. Ska gå imorgon också men funderar på att skita i ullvi-runt. För så kul är det inte.

Kolla lite i ocad nu på natt-kmbanorna.

Haepa

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Försökte skriva igår men funkade inte att göra inlägg då..... Testar nu.

Lust å skicka över km-banorna?! :)

2007-04-15 @ 15:01:17
URL: http://okhjonas.se
Postat av: En snygg jävel

Funkar det? du får inga kommentarer eftersom din blogg är cp.. skriv till min istället.. den är grym. ;)

2007-04-16 @ 22:34:49
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0