Trapp-torsdag

Jobbat idag. Då var man igång igen. Inge fabrik för min del utan nu var det rensa ur arkiv. Segt, men fick springa upp och ner för trappa 1000 ggr så nu är jag trött i benen. Lite för mycket ansträngning än jag tror vad bra men jag tog det så lugnt jag kunde. Så i morgon är det bara lite kvar så det går nog snabbt. Var uppe och kollade till min kära fabrik idag igen. Den såg ut att vara som vanligt, lite mer damm på plan tre bara.

Var iväg på träning sen. Fick agera ledare och tog tid. Sa att alla skulle ta sig runt med tävlingstempo. Var väl ytters få som tog hela. Bara tre av de som verkligen behövde det. Men så är det.

Imorgon är det fredag, det är kul. Kommer vara lagledare på stigtomta. Kan bli kul men kommer bli sjukt sugen på att springa. Annars blir det mest att ta det lugnt.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0