Ersbo-KOLF

Sprang från Ersbo norr om Kolsva till kolfstugan idag med några till. Kändes rätt okej men det var rätt mycket snö. Lite trött på all snö nu börjar jag nog bli nu.
Möte om vårsäsongen sen men det blev inga ändringar utan bara att man fick veta mer om damerna. Det var bra!

Gårdagen blev det alltså Hantis med goda vänner. Trevligt trevligt var det men hade vart riktigt kul med en pilsner i näven men jobb till 22 är inte den bästa uppladdningen, sen var det ju träning att tänka på idag också.

Vaknade kvart i sex och kollade på herrarnas skiathlon. Hatar japaner som inte kan göra vettiga banor och italienska tränare. Man kan väl egentligen inte skylla på banorna men tre svenskar var grymt starka och när säkert 15 st ramlar idag igen så kan man ju börja fundera på banornas kvalitet?

Det kommer folk hit idag och ska fira pappa, kommer väl bli trevligt men tankarna kommer vara på ett helt annat ställe. Men nu är det inte långt kvar. :)

Ledig fram till torsdag är inte helt fel det heller, men det kommer gå fort som vanligt och snart är man inne i fabriken igen....

Hoppas min dator kommer snart, måste ladda hem musik känner jag. Lyssnar rätt mycket på musik nu. Så fort jag får chans nästan. Ska bli fint med en ny dator.

Ska väl hjälpa till nu inför kvällen men man blir inte så taggad direkt när de bara skriker och tjatar hela tiden. Nog fan kan man få komma innanför dörren innan man måste göra något. Sen får man ju också veta vad man inte har gjort, men de vet intev ad jag egentligen gör. Sen om man jobbar eftermiddag hinner man typ vakna, kolla på VM, träna och åka till jobbet. Vill verkligen flytta nu. Längtar till att plugga i höst. Ska bli skönt att klara sig själv.

Jaja, skriv kommentar nu :)
Ev uppdatering ikväll. Får se om jag orkar. Jag är trött idag.
Träna imorgon. Nu är jag sugen..... Snart tiomila.

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Haha du glömde skriva om en trött junior som råkade ramla ner i diket idag........

2007-02-24 @ 19:35:59
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

Haha helt själv hoppas jag att du inte blir i höst:P

2007-02-24 @ 20:57:44
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0