Guitar Hero

Nu får man tydligen passa sig vad man skriver för mamma och pappa hänger här, vilket jag inte vill. Så sluta gärna läs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska träna imorgon. Eric var sugen på att springa till Odenvalla och jag är inte den som är den så självklart hänger jag med.

Där jag skrev blogg lite sporadiskt förut såg man ju vilka som hade läst den, det gör man inte här. Så lämna gärna kommentarer så jag vet vilka ni är ;)

Nu börjar besökarna ramla in så det är väl dags att svida om och gå ut och vara social.

Imorgon är dagen jag har längtat efter.
21.50 Veckans bästa klockslag.


Kommentarer
Postat av: okhjonas

Haha finns fler som inte gillar när föräldrarna är för nyfikna... ;P Haha

2007-02-24 @ 20:26:47
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

OJ jag längtar med till 21:50 imon, vilket sammanträffande:D

2007-02-24 @ 20:59:15
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0