Hatar att hitta på rubriker

Fan, hade skrivit massa saker och sen fungerar det inte så det är väl bara att skriva om allt då :(
Dagen började kvart över sex då jag gick upp för att snabbt inse att jag tagit fel på en halvtimme. Trodde skidorna skulle börja kvart över. Men det var kvart i så det var bara att hoppa tillbaka till sängen där det redan låg ett levande lik. Har aldrig sett en så trött människa någongång. :p

Charlotte Kalla åkte bra och slutade på en mycket fin femte plats. Det gör att man nästan själv blir sugen på att träna som fan. Men sen kom man på vem man egentligen är och vilken kapacitet man har så då låg de planerna redan på is. Det gick fort. Men annars så är det kul att träna nu. Bara man inte tränar själv. Då blir det den slöa delen av mig som får bestämma. Det är inte bra. Men så fort man har någon med sig går det mycket lättare. Ikväll ska vi köra styrka och löpning innan. Troligtvis intervaller. Bläääääää. Men det är väl bra. Hoppas jag iaf.

Har anmält mig till Hallandspremiären nu så det ska bli kul att springa. Hoppas det inte är snö bara. Tycker inte om snö. :)

Pernilla pluggar lite nu men ska snart ut och ta några kort för ett ämne i skolan. Det blir väl okej men troligtvis tvingas jag stå modell. Inte lika kul, men eftersom att jag är sjukt snygg så får man väl ställa upp ;)

Åker hem imorgon. Inte kul med tanke på hur länge det dröjer innan nästa gång. Usch. Men hemma väntar förhoppningsvis min dator så jag får väl roa mig med den. Haha.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha nej inget lik, men en väldigt trött person. Hur kan du vara så pigg om du går upp tidigt o helt medvetslös om du går upp någon timme senare:P

2007-02-27 @ 21:56:50
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: Pernilla

haha nej inget lik, men en väldigt trött person. Hur kan du vara så pigg om du går upp tidigt o helt medvetslös om du går upp någon timme senare:P

2007-02-27 @ 21:56:52
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0