Känns som onsdag.

Hela dagen idag har jag trott att det är onsdag. Men det är det ju inte. Beror nog på att jag verkligen ser fram emot helgen. Kommer bli en bra helg med massa träning och en bra avslutning ;) För min helg sträcker sig från fredag 22.00 till torsdag 06.00 Det är fint med långhelg ;)

Ibland är det inte bara skönt att duscha efter jobbet. Rann ner lite damm i ögonen och det gör fortfarande, undrar hur det blir med linserna sen. :/ Hoppas det löser sig bara.

Lyssnar på "När vi gräver guld i Usa" just nu. Det är en riktigt bra låt. Fina tankar. Haha.

Nu kunde jag klia mig i ögat utan att det gjorde ont så det bådar nog gott inför kvällens spektakel i Arboga.
Vintercup med stadsorientering. Kan ju inte annat är bli jobbigt. Men bra träning kanske.

Just nu tre kommentarer. Fortsätt gärna med det. Det var roligt ;)

Sen tror jag att "Verkligen" är det bästa svenska albumet någonsin. Det finns inte en dålig textrad ens. En helt underbar skiva i en klass för sig. KÖP!!!

Ev uppdatering ikväll.
Ha de bra!

20.49
Hatar att träna. Idag gick det värdelöst. Antingen tränar jag som fan eller så slutar jag helt. Känns som det nu. Tråkigt att det aldrig går bra.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad är det för artist? på skivan alltså:P

2007-02-20 @ 16:27:29
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: Pernilla

jag tycker du är duktig, så sluta inte

2007-02-20 @ 21:14:31
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: okhjonas

Öj va ser jag - funderar då på å sluta?! =/ Haha det får du inte göra, då försvinner ju en sporre för Mig ju!!! ;) Tycker du ska träna på "som fan" istället..... ;D

2007-02-20 @ 23:29:16
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0