Ny dator

Nya datorn kom idag. Men har inte blivit så glad över den än. Alltid är det något som krånglar. Nu är det något skumt med ena delen av högtalarna så bas är inte att tänka på just nu. Fan vad trött man blir när något skiter sig. Usch.

Åkte hem imorse. Är inte kul, absolut inte. Sen dröjer det ju så länge till nästa gång. Men hoppas du får kul på Irland iaf :) Själv ska man jobba och tävla. Tävla blir nog kul iaf. Hoppas jag.

Tränade med Johan idag. Snöade och lite skit. Var lite seg idag men det är man väl värd. Bara två dagars träning till sen en välbehövlig vila. Men då jobbar man ju istället. Haha.

Känns som allt jag skriver är negativt. Men är väl inte så bitter egentligen. Bara på högtalaren. Sen är det väl att man börjar bli lite trött nu. Var faktiskt uppe 0545 imorse. På tok för tidigt för att åka hem. Borde stannat kvar längre. Nu får datorn en paus till imorgon för nu ska jag sova. Är ju trött :p

Hade bra alla!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag hoppas det går bra för dig på tävlingen:D kommer hålla tummarna. O du åker alltid hem för tidigt om du frågar mig:P

2007-02-28 @ 22:15:55
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0