Seg morgon

Sitter i en soffa i en stad långt hemifrån. Staden är Gislaved och det är där man hänger ibland. Pernilla är o skolan just nu. Själv ska man ut och träna snart. Blir kanske en timmes löpning. En timme är lagom. haha. Här är det också snö men två plusgrader. Så det blir så äckligt tung snö. Hatar sånt. Ska det vara snö ska det vara minusgrader.

Resan ner igår var seg, inga förseningar vilket var riktigt skönt, men att åka med ont i huvet är lite tråkigare. Försökte sova och lyckades väl ibland. Men det blev inte mycket. Idag har jag inte ont iaf. :)

Tänkte jag skulle vara ute och träna vid kl ett men det kan jag nog glömma. Tio min kvar just nu. Inte en chans.

Var väldigt seg imorse. Varför blir man alltid det när man får sova länge? På gränsen till död är man ju. Det är ju skumt. För när man går upp kl fem och ska iväg till jobbet är man inte trött alls, men nu ska man vara helt seg.

Snart kommer min dator! Hurra hurra!

Hade bra! Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0