Chans

Grymt skönt att slippa förmiddagar. Hurra. Det dödar mig verkligen. Man blir ju så sjukt trött. Usch. Kollade på Wimbledonfinalen efter jobbet igår. Trodde aldrig Federer skulle ta det. Men så helt plötsligt i sista sätt visade han Nadal vem som är bäst. Pang, pang, pang så var matchen över. Roligt att se att det fortfarande går att ta fem raka segrar. Såg på tavlan när de var inne i fjärde set. Setsiffrorna var 7-6,4-6,7-6. När de stor ovanpå varandra blev det siffrorna 747 och 666. Var lite kul :)

Sov till tio idag, skönt skönt. Segade som fan så det blev frukost vid tolv så snart ska jag väl röra mig ut för dagens träningspass. Vet inte riktigt om jag är sugen men inte helt omotiverad iaf. Bra det :)

Jobb i natt sen. Det duger. Natt är okej.

Inte så mycket mer att skriva faktiskt.

Två bra saker på youtube. Den första filmen kan ni iaf offra 30 sek av era liv på. Jag vet att det är kass ljud, kass bild och det mesta är väl inte så bra. Men var man där så vet man exakt och känner rysningarna längs ryggraden. Mäktigt var det.
Låten är 747 för den som inte hör det.


Det här är inte 747.


Dagens bild:
193241-41
Mitt livs sämsta hand på skitgubbe någonsin. Spader var trumf så det fanns väl lite glädje. Men inte mycket.

"Dom små, små orden är svåra ord och de hårda orden är enkla ord"

Tja

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Klarade du dig med den handen? ;)

2007-07-09 @ 18:52:02
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

Du måste ju nästan skriva att du har varit så tuff o stretchat:D

2007-07-09 @ 23:05:11
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: En snygg jävel

Det där är en ganska bra hand egentligen. Jämn fördelning över färgerna iaf. Nästan. ;)

2007-07-10 @ 11:15:58
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0