En timme en minut

Oj vad mycket jag gäspar nu. Trött är man efter att ha jobbat hårt med att inte göra något alls. Var med andra ord ledig idag. Har inte gjort så mycket egentligen. Läst bok, klippt mig och köpte en ny klocka. Grymt nöjd. Sen träning, var sjukt seg. Usch. Sen hem och äta och nu sitter jag här. :p

För en stund sedan ringde min gamla troppchef från lumpen, Tällberg, och undrade om jag ville vara med i NBG. Jag tackade nej. Hade kanske vart grymt men livet är inte värt det. Sen ringe Edman till mig för han hade fått samma samtal. Så vi snackade lite och har bestämt att vi ska försöka träffas lite senare i sommar. Vore grymt kul. Var längesen vi sågs. Imorgon kommer Magnusson och vi ska väl löka lite och snacka lite skit och spela mingolf. :) Trevligt trevligt.

Ska boka biljett till annan ort imorgon också. Ska bli kul. Längtar massa massa massa.

Dagens bild:
193241-38
Pernilla när hon och jag badar på Malmön. Blev bara ett dopp för det var kallt och sen började det regna :(

Hej

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är duktigt som tränar:D
Och bra att du inte ska ut o kriga, för det får du inte:p hehe puss

2007-07-03 @ 21:56:27
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: okhjonas

Tack btw ;) Men sen vilade jag idag istället till skillnad från vissa andra ;D

2007-07-03 @ 22:04:46
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0