På nära håll

En slapp dag idag. Tänkte som vanligt träna på morgonen men det gick som vanligt dåligt. Blev inget utan somnade om och vaknade vid tio av en muterad geting på typ fem cm, Eric sa att det var en bålgeting med det tvivlar jag starkt på. Fick börja dagen med att jaga ut den men fick ju vara lite passiv för man vet ju aldrig hur giftiga muterade getingar är. Men fick efter lite krig (han satte sig på en ram på andra sidan rummet) så kunde jag snabbt som vinden springa och öppna fönstret och se getingen flyga ut. Troligtvis hade han någon annan stackare i sikte när han fick se sig besegrad av mig.

Sen ner en sväng på stan och lämnade in min klocka som igår dog utan anledning. Troligtvis batteriet men vet ju aldrig för vanligtvis brukar klockan bli lite svag innan men inte denna gång. Inlämnad är den nu iaf. Såg också en skitsnygg klocka som jag tror jag köper. En mörk, passar bra ibland också. Sen förbi Bokia och köpte Camilla Läckbergs nya bok, "Tyskungen", ska bli intressant läsning och den har redan börjat bra. :) Tog även en mjukglass på stan. Gott gott :)

Träning nu på kvällen. Körde stora delar av banan från Fakiren i vintras. Var lite seg bitvis bara. Jonas körde hela, bra jobbat! Vi stack förbi Roffe Gustafsson sen och fick vatten påfyllt. Tack så mycket. Blev ett bra långpass iaf. Imorgon blir det två pass (hoppas jag)

Ska även klippa mig imorgon. Ska ta kort hår nu, men inte för kort :p

Bestämde med Magnusson nu också att han ska komma ner över dagen på onsdag. Ska spöa han på minigolf iaf. Tror nog att jag är bäst i Sverige på det så han får en tuff match ;) Ska bli grymt trevligt iaf.

Dagens bild:
193241-36
Såg en sjukt snygg bil idag på stan också. Volvo V50 med snygg nummerplåt.
KKU

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den boken vill jag låna sen:p
Och hade fått för mig att du inte gillade minigolf, hehe men det kanske bara är jag som hatar det.
Snygg bil

2007-07-02 @ 22:11:48
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0