Things she said

Gäsp, är trött redan nu. Har ju bara vart vaken i 12 timmar. Sov riktigt länge idag. Skönt skönt. Fick ju sova ytterst så så sov man gott. :) Upp och sega lite innan vi sprang ut och tränade. Sprang en timme så det var bra. Imorgon blir det intervaller. Pernilla jobbar på eftermiddagen så då är det ut och pressa. Blir väl 70-20 som vanligt. Känner mig i rätt bra slag nu faktiskt.

Var och orienterade utanför Varberg igår. Hallands tredagars. Sprang Ö9. 5,9 km!! Lite längre hade man ju velat ha, men icke. Gick okej ändå, någon onödig miss. Var inte så fint i skogen som jag hade hoppats på bara :/

Drog in till Varberg efter det och kollade lite på stan. Köpte en tröja och ett par kalsonger. Åt god mat och sen ut och kollade Pernillas mammas och hennes sambos båt. Riktigt mysig var den fast det gungade mycket fast vi låg inne vid piren :p

Omanager idag och mina damer fixade segern. Skönt skönt :) De är grymma.

Har även slutat jobbet nu. Var rätt skönt men kändes ju lite konstigt också. Har trivits bra :)

Ingen dagens bild idag för jag är ju hos Pernilla. :)

Hade bra. Tja

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Fan va snygg jag är..

2007-07-19 @ 20:29:00
URL: http://home.koping.net/u2820a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0