400 slag

Inte skrivit här på ett tag såg jag nyss. Tänkte att det var dags med en uppdatering. Jobbade ju i helgen så det var väl inte så mycket annat som hände. Pratade med Pernilla på söndagen och det var trevligt, som vanligt. Sen jobbade jag igår och jag körde fabrik, alltså NPK. :) Det var kul men var några skruvar som satt fast så det var bara att ta tag i det och bila. Skönt att jobba hårt ;)

Nyss tränat, gick bra men värmen slet hårt så jag fick släppa efter 9 km, men det skiter jag i. För fyra veckor sedan tränade inte ens jag. Så jag är nöjd att jag hände med så länge.

Jobb ikväll, går bra att jobba natt, sov till två idag så det var riktigt skönt.

Klart nu att Pernilla kommer hit efter Jukola, så kul :D Jaaa. Behövs verkligen. Längtar.

Dagens bild:
193241-28
23.57 står Kalle och diskar när vi ska till krogen. Haha.

haepa


Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHA så nu får vi planera massa kul tills jag kommer upp. Bada, sola och grilla är ett måste....

2007-06-05 @ 20:59:48
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0