Att presentera ett svin

Ny dag i fabriken och NPK stod still idag igen. Började dagen med att bila ur granulatorn, alltid lite trevligt och värdelöst. Men det var inte mycket i den så det gick rätt fort. Skönt det. Sen blev det kolla runt lite i fabriken och ta det lugnt. Kollade in TN2 idag och det var ett imponerande bygge. Väldigt kompakt. Igår pratade jag med chefen och kom fram till att jag jobbar sju skift till. Slutar nu den 11 juli (12 juli 06.00). Men får inga pengar extra som några andra får. Lite surt, men det får man väl ta.

Sen har jag tränat idag. Sprang lite överallt i Johannisdal, gick riktigt segt faktiskt. Hoppas det blir bättre på mitt långpass imorgon. :) Eric Sjögren var med och der var fan inte igår han var med. Roligt att se.

I går åkte Pernilla hem också. Mycket mycket mycket tråkigt. Har verkligen vant mig med ditt sällskap så drar du bara. Fy på dig :p Men snart ses vi igen. På min födelsedag. Mamma tyckte jag skulle stanna hemma men vägrar det.

Är rätt motiverad för träning nu faktiskt. Roligt, men går rätt segt ibland men det går man väl ta. Bara jag är snabb som fan till Oringen så blir jag kung där.

Lyssnar på 747 just nu. Engelska versionen, var längesen man hörde den men den är ju sjukt bra. Såg trevliga nyheter nyss också. Kent är snart klara med sitt nya album, hurra hurra. Längtar verkligen. Ska bli så kul att se och höra de igen.

Har börjat lyssna lite på Larsa igen också. Längesen men bra musik.

Dagens bild:
193241-34
Tre snygga killar firar midsommar 2006. Magnusson, Larsson och Bäcklin.

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Pernilla

mm fy på mig, men hoppas jag kan tråka ut dig med mitt sällskap jättemycket i höst:P
haha men vill din mamma att du ska stanna hemma då så får du ju det om du vill...

2007-06-26 @ 22:43:37
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: En snygg jävel

Jag är snygg..

2007-06-28 @ 22:23:28
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0