Heavenly junkies

Helgskift igen. Fan vad jag hatar det, kom fram till att jag hatar TN också. Är så jävla svårt när något går fel, men jag börjar lära mig. Men gillar faktiskt NPK mer. Där vet man exakt hur man ska göra. Trött är jag nu också. Sovit för lite flera nätter i rad nu sätter sina spår. Men imorgon är det natt som gäller och det är bättre än förmiddag.

Imorgon ska jag träna och till läkaren på lungröntgen. Bra det.

Danmark - Sverige var en bra match, en hemsk match. Vilken underhållning egentligen. Slutet var ju bara tragiskt egentligen. Men 0-3 känns väl bra. men 3-4 hade vart det bästa.Idiot. Verkligen. Ful var han också. Domaren som vart dålig hela matchen gjorde det bra.

Sova snart och sova länge :)

Grym film på youtube :)


Dagens bild:
193241-27
Dagens bild är på gårdagens idiot.

Haepa

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, bamsesaga ftw! :p

2007-06-03 @ 22:28:58
URL: http://sajmoen.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla

Du är duktig som jobbar en massa.
HAHA han lär ju vara hatad i hela danmark nu, jag skulle inte vågat visa mig där om jag var han.

2007-06-03 @ 22:30:28
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0