Kevlarsjäl

Idag tog min bror studenten. Grattis, grattis. Nu är det bara lumpen kvar så är du en hel karl sen. Jag var väl ner och tittade när de sprang ut på balkongen. Oj, vad längesen det var man själv stod där. Har hänt mycket i mitt liv. Bara bra saker också. Det är alltså två år sedan man stod där och det enda man visste var att man skulle dra på sig gröna kläder en vecka senare. Så liten man var då. Ingen aning om vad som väntade. Haha, nu vet jag en som kommer säga att hon visst är stor. :p Men det har hänt mycket på två år iaf.

Annars har jag inte haft lust att skriva. Har mest pressat i solen i försök att bli brun till sommaren. Sen har jag fått en ordentlig törn i träningsmotivationen. Är det träning med klubben åker jag dit, men när det är dags att dra på sig skorna själv vill jag verkligen inte. Så tråkigt att träna då. Men imorgon blir det upp till Odenvalla som gäller. Drar nog med mig min Ipod som sällskap så kan det nog gå lite lättare. Vätskebälte är det också som gäller.

Imorgon är det sol och träning som gäller alltså. Vet inte något mer jag ska göra. Hittar nog på något kul på kvällen iaf, hoppas jag. :)

Snart 18e. Längtar så...


Dagens bild:
193241-29
Är man medlem i United får man en såhär snygg pin. Ojoj, vackert.

Grym sida. http://home.koping.net/u2820a

Tja

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Vet fler som inte är motiverade att träna själv just nu.... =/ :P Men men :)

2007-06-09 @ 21:00:32
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

Jag är stor, i alla fall mogen:P haha

2007-06-10 @ 18:57:16
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0