Längesen vi sågs

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Vaknade halv tolv (!) och var sjukt seg. Men det gick över efter en stund. Sen ut till fältspatsgruvan för träning. Vi körde hemlängtan från Släta. Var inte så hemskt i värmen som jag trodde att det skulle vara. Men vatten gick det åt som bara den. Bästa med träningen var när vi stanna vid Sundängen och badade i Västlandasjön. Hade sprungit i 1,20 och sen ner och badade. Underbart. Sen hem mot gruvan igen och det blev att vi var ute i 1,50. Mycket bra pass. Inte seg i benen alls som jag var igår. Blev några dopp i gruvan sen. Skönt skönt.

I helgen har jag inte gjort så mycket egentligen. Var och badade på Malmön igår och ut dit på kvällen för att spela lite fotboll och kubb med Johan Eriksson och några till. Riktigt mycket mygg bara. Usch.

Imorgon blir det jobb igen. :( Men längtar efter Jukola nu och sen måndagen efter mest av allt. Ska bli så roligt :)

Sen måste jag arrangera öl-ol sen. Kan bli grymt kul :)

Dagens bild:
193241-30
Taget den 22 januari 14.43. Börjar redan skymma då. Känns som 100 år sedan.

Hoj

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Ojoj, hur orkar ni 1:50 i värmen?! :O

2007-06-10 @ 23:15:08
URL: http://okhjonas.se
Postat av: okhjonas

hettan menar jag*

2007-06-10 @ 23:15:25
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0