Längtan skala 3:1

I dag är det en tråkig och dålig dag. Känns som det mesta är värdelöst och tråkigt. Även om det finns ljusglimtar. Tack söt. Funderar för mycket, är för trött, är inte sugen på något och vill bara bort. Imorgon är det jobbhelvete igen. Upp kl fem en lördag, för vadå? Jo, åka och jobba i tolv värdelösa timmar. Fan vad tråkigt.

Det värsta av allt är att det är så långt kvar till nästa gång det händer något roligt. Jukola om hundra år och förhoppningsvis det bästa av allt måndagen efter Jukola. Men tiden lär väl gå i ultrarapid framför det.

Tränade nyss och det gick väl okej. Bitvis seg men okej. 16 st 70-20 mäktade man med iaf. Det var bra.

Tänkte på en sak som fått mig att le idag iaf. Tänkte på stranden i Halmstad när jag bygde Ströbohög. Det var kul och jag hoppas verkligen på en repris. Även om det tyvärr ser mörkt ut. Men några gånger hinner vi ses. Det är viktigast av allt.

Hade en annan rubrik nyss. "Innan allting tar slut", men kom fram till att den jag har nu passar bättre.

Talangfinal ikväll. Grymt kul :)

Dagens bild:
193241-26
När Arboga kommer i mål på Hallandsstafetten har de rivit TC ;)

Hoppas ni är gladare än  jag. Tja

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas jobbet går bra imon, tycker du är tuff som jobbar mycket;) jag hade inte orkat i alla fall

2007-06-01 @ 18:55:41
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0