Musik non stop

I helgen var det Jukolan viesti. Hurra, det var kul. Något som inte var kul var dock när man var ute i skogen. Dålig koncentration och dålig löpning, för mycket chans och svår jävla finsk terräng gör att man bommar mycket. Dock 14 tappade platser bara. Trodde på typ 100 st. Men men. Nästa år ska jag vara i grymt bra slag och göra bra ifrån mig. Läge för det snart. Men inte så motivierad till träning ändå. Men det blir nog bra. Hurra :D
Resan innehöll mycket skitgubbe. Tror faktiskt jag bara blev det en gång. Kanske två. Resten stod Eric och Jonas för. Sov alldeles för lite. Men det är som det ska. Sänkte första ölen i bastun kvart över sex på morgonen sen fem st till utan att dricka vatten.. Betalade sig dock när man vaknar med ont i huvet kl 10 :( Men lite sömn till (och öl) så blev det kalas. Var i slottsparken i Åbo sen och spelade fotboll. AOK var fega och spelade bara tio min mot oss. 2-1 till oss trots att de körde med skor och två Norbergare. (Gamla arbögalöpare)
Båt hem och buffe. Orkade ingen förrätt så det blev bara oxfilé och kyckling och potatisgratäng. Sen två omgångar efterrätt :p
Hyttifesti och sen upp på dansgolvet som var trångt och svettigt. Då kom resans citat: Karin W säger: Fan, det här är ju kass. Jag behöver något jävligt starkt för att det ska bli kul. Så då drar vi och Thomas ner till hytten och sänker en halv turkisk peppar. Sen var dansgolvet bra. :)

Nu är Pernilla här, det är också bra. Det bästa av allt är att vi ska springa Midsommarlopper på torsdag. Iallafall jag, får se hur det blir med min flickvän/adept. Jag är juy faktiskt personlig tränare, men verkar inte hjäpla i detta fallet :S 

Jobb idag och NPK igen. Gick bra och dagen gick fort så det var ju bra :)

Hem och nyss ätit, ska ut och träna sen men känner mig mest seg. Bra att det är klubbträning annars hade man nog aldrig kommit ut. :p

Dagens bild:
193241-32
Sju Sjukt Snygga Snubbar Som Snart Ska Springa :D
199 är bra. Bättre nästa år. :)

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Det var ju bara två snygga jävlar på kortet. Så blir bara en snygg jävel kvar till nästa år.

2007-06-19 @ 16:03:25
URL: http://thomaseek.blogg.se
Postat av: Elit

Hur jag än tittar på bilden så kan jag bara se en sjukt snygg snubbe på bilden!! Högra bildkanten...

2007-06-21 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0