Romeo återvänder ensam

Igår var der midsommar, hurra. Den firades hos Johan Eriksson och det var mycket trevligt. Många öl och trevligt folk. Många nya ansikten och det var kul. Grillade kebabspett som vi köpt på ica. De var goda fast de hade en förmåga att ramla isär när vi la de på grillen. Till det potatissallad, mimosasallad och franska örter. Mycket mycket gott. Sen blev det massa musik och lite dans. Det var trevligt. När det började ljusna begav jag och Pernilla oss hem, skönt när man nästan ser sitt hus från Johans tomt. :)

Idag har vi vart slappa och käkat pizza och kollat på friidrott på tv. Råkade somna i soffan också :p

Snart ska vi ut och gå en sväng, men vädret är ju så tråkigt.

Imorgon ska jag träna och sen ska vi åka ut till min kusin som fyller år. 9 år blir hon nu. :)

Sen har nog Pernilla smittat av sin trötthet till mig för jag är konstant seg känns det som. Usch. Är så segt.

Dagens bild:
193241-33
Grym skylt i Finland ;)

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0