Visslaren

Oj, idag var jag sjukt seg när jag vaknade så jag ställde in dagens planerade träningspass. Men det gjorde inte så mycket egentligen eftersom jag inte helt bestämt mig om jag skulle träna idag el imorgon. Men nu sitter jag mest och gäspar så jag tog nog rätt beslut ändå :p

Min sista eftermiddag för denna vecka kommer strax och det är ju skönt :) Eftermiddag är bra men samtidigt gör maninget vettigt utan bara väntar på att dra till jobbet. Sen har jag punka på cykeln så den står kvar nere på Yara så måste ta bilen idag. Segt :/

Snart är det Jukola också. Hurra, var nära att skita sig ett tag men nu har det löst sig :) Ska springa fort som fan och njuta av att vara där. Sen måste jag knäppa massa kort med kameran också :)

Sen är det måndag efter det och det ska bli så kul. Längtar massa efter det. Hurra hurra hurra :D

Dagens bild:
193241-31
Jag har faktiskt ett DM-Guld i budkavle från 2005. Det var kul. Sen hade jag lite hår också. :p Sprang andra och utökade hela fem sekunder faktiskt. Men loppet var väl inte 100 direkt.

Hoj

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag vill se bilder från jukola:D

2007-06-13 @ 11:13:35
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: En snygg jävel

Ska spara ut hockey igen. Fan va grymma vi var som tog guld. ;)

2007-06-18 @ 19:50:25
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0