Lediga veckan

Det är inte dumt att vara ledig en hel vecka. Mumma. Direkt efter klivit av skiftet i måndagsmorse satte jag mig på tåget och drog mig ner mot småland. Sov lite på tåget och lite på bussen. Var ändå ett lik på kvällen. Sjukt trött. Kom hem igår. Hos Pernilla har jag: sovit, sovit, bakat kakor, åkt till halmstad och badat, tränat, vart på nybörjarkurs, kollat på glenn killing i manegen, kollat på film och spelat kort. :)
Åkte som sagt var hem igår, inte roligt alls. :(

Igårkväll så bar det av till Kalle med några pilsner som följeslagare. Vi kollade på Cocodile Dundee ett och två innan vi gick iväg till en annan fest. Var väl okej där men inte mycket mer. Var lite för mycket fjortis där för att det skulel vara kul, men visst, vissa var trevliga men det fanns bottennapp. Blev Q8 två ggr under natten, gott med korv. Hemma ungefär kvart över två och sen sängen till kl tolv idag. Skönt skönt. Nu kollar/lyssnar jag på herrarnas jaktstart. Ska skriva klart här sen blir det att fokusera mer.

Ska ev ner på stan och kolla på längdskidor snart. Om jag orkar. ;)

Har även tränat lite nu i veckan. 40 min per dag i tre dagar. Inte mycket men var sjukt sliten. Kändes dock okej igår. Imorgon är det måsenstafetten. Blir str 2 för mig. Kommer bli roligt. Mindre kul är att åka halv sju på morgonen. Plus att det är sommartid då. Hurra hurra hurra. Men men.

Sen dagtid nästa vecka. Blir okej men lite segt.

Saknar...

Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Tsaren

2 sträckor. Var det så pass många hugade att uk tog två sträckor själv. Det är väl många som minns tidigare år i snålblåsten..... jag är en....

2007-03-24 @ 19:29:38
Postat av: okhjonas

Jag minns dm-stafetten förrförra året....... ;D haha

2007-03-25 @ 23:02:34
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0