Ont i halsen och TN

Har haft ont i halsen i tre dagar nu. Usch. Hatar att vara sjuk. Speciellt eftersom jag nu vill börja bygga formen ordentligt inför vårens kraftprov. Tävlingarnas tävling. Lite läskigt hur taggad jag är inför tiomila, men det är ju mitt mål med våren. Har varit hela vintern. Finns inget annat att satsa på. Konstigt också att banor över 10 km inte avskräcker mig helt längre. Ska bli kul att springa mycket natt nu på våren. Trvis bäst där. Har bra självförtroende och litar på mig själv på natten. Undrar varför det har blivit så. Jag som hatade att springa natt förut, längtar nu till natten. Tre nätter innan tiomila, svartnatta, KOK-natten och förhoppningsvis natt på Stigtomta.

Nu är det istället en förskylning som inte vill ge sig. Hoppas den är över till imorgon så att jag kan hinna med en träning innan jobbet. Gör min sista eftermiddag nu och kliver på fyra nätter efter det. Sen en veckas ledigt. Hurra hurra hurra. Åker bort då, ska bli mycket trevligt och mycket kul...

Har kört två dagar på TN också. Går ganska bra så nu kan jag blanda MCC och byta filter uppe i tornet. :)

Dags att fixa matlåda och sen hoja iväg till jobbet. Solen skiner och det är riktigt fint väder ute. Blåser inget så det är skönt. Igår hade jag motvind hela vägen till jobbet. Säkert 30 m/s. Det var mycket.

Snart måndag... Saknar


Grym film

Ha det bra.
Tja

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Haha du verkat taggad för långa natten verkligen! ;) Gött det! Hur blev det med tjeckerna? (Elr vart som nu kom från)??
Sett den där filmen förut, grymt härlig faktiskt ;)

2007-03-14 @ 19:05:05
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Tsaren

Kunskaps koll, vad står MCC för ? Det du blandar till har också ett kemiskt namn som är ??
Nu har du nått att fundera på under 12 timmarsnätterna.
Grabbarna som kommer är ryssar och heter Jury och Damir.

2007-03-17 @ 10:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0