Seg sida

Fredag
Man är ju inte så sugen på att skriva blogg när man varken kan läsa andras eller logga in på sidan. Segare sida har jag aldrig vart med om. Men nu har jag kommit in på sidan och kan skriva. Återstår att se om man kan posta. Sen tycker jag att det är väldigt lite kommentarer på mina inlägg. Skärpning på den fronten. Vet att det är några som läser varje dag så några få rader kan väl inte vara mycket? :p Skulle bli så glad iaf. Haha


Idag har jag jobbat, tränat och fixat med datorn. Är lite att göra innan man får den som man vill. Men nu har jag mycket fixat iaf. Bara lite office kvar sen är väl allt som det ska vara.


Tränade med Johan och Eric, lite seg bitvis men försökte samtidigt inte att trycka på något. Det kommer om någon vecka. Ev lite redan nästa.


Ska snart sova då jag ska jobba imorgon :( Inte kul alls. Usch, fabriken går illa som fan så det är inte kul alls att jobba just nu. Men det blir väl roligare den 15e.


Nästa helg blir det hallandspremiären. Ska bli grymt kul att tävla igen och ev visa form. Men den finns där någonstans iaf. Det vet jag. Återstår att se om den kommer nästa helg. Kan ju alltid hoppas. Natten blir kul men hoppas verkligen inte jag startar på slutet. Men med min tur startar jag nog sist på natten. Gör jag ofta när det är natt-tävling.


Pernilla åker till Irland imorgon. Är lite avundsjuk, är kul att åka utomlands och spec prata engelska hela tiden. Blir ju mer om man är på en sådan resa än på en vanlig semester. Två långa veckor ska jag klara mig utan DIG. Kommer blir jobbigt och segt. Du förgyller ju mina dagar. Men hoppas du har kul iaf :)

Brorsar har två polare här så då får man snällt slänga på sig hörlurar och lyssna på musiken via de. :/

Nej, nu blir det fixa frukost inför imorgon och sen lägga sig i sängen och vänta på att man kan ringa. Sen sova.

Hade bra.
Tja!


Lördag
Sparade mitt inlägg i anteckningar igår. Tur det eftersom världens sämsta sida inte fungerade.
Jobb idag. Riktigt värdelöst skift. Bara skit, gasmask på pga söderdelning = farligt. Men det var lugnt. Lämnade fabriken när den gick så det var bra. Tillbaka kl tjugo i sex imorgon bara. Men sista 12-timmars. Mycket skönt. :)

Nyss tittat på den inspelade tremilen med damer sedan imorse. Lite segt men kul att se norskorna som jobbar bra. Blev faktiskt inte sugen på att träna. Men det blir det imorgon. Herrarnas femmil ska spelas in och sedan tittas på i efterhand. Kommer bli spännande. Illa med gemensam start. Snart sängen. Mycket trött idag.
Skriv kommentar :p
Hej hej


Kommentarer
Postat av: okhjonas

Tjao! Tänkte nästan fråga om du lagt ner bloggandet, men fick ju förklaringen här... ;)

Såklart formen finns därinne, du har ju tränat på bra i vinter! :) Vet nån som märkte det nere i England...... ;) Om du vill ha det mörkt på natten så kan du låna min lampa.. Den har ett eget humör så ibland lyser den men ibland inte... Billig hyra!! :D

2007-03-03 @ 22:26:35
URL: http://okhjonas.se
Postat av: okhjonas

Oj vad allt blev understruket :S :P

2007-03-03 @ 22:26:58
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Tsaren

Mot en viss ersättning så fixas start i mitten..... Goda kontakter är aldrig fel..... Håller med att det ska bli kul att åka till Halland. Sitter och fixar ihop skiva till bilresan.... Själv häckade jag på Syran större delen av gårdagen. Bildbygge inför datorbytet. Nu är det bara 3 nätter för din del ; )

2007-03-04 @ 17:57:00
Postat av: En snygg jävel

Jag läser inte andras bloggar så ofta. Så läser typ 4 av dina inlägg i taget. :Men skriver ju kommentar nu iaf.. Jag läser min egen istället. Den är mycket bättre. ;) JAg har fått beröm för min, å samma person sa att din var kass. :) haha.. Du får visa form i Halland, för jag gör det garanterat inte. :)

2007-03-05 @ 21:34:10
URL: http://thomaseek.blogg.se
Postat av: pernilla

de sager att jag blandar tva engelskor nar jag pratar pa mitt jobb haha, hoppas allt ar bra,

2007-03-10 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0