747

Hej hej.
I dag har jag jag sovit till kl tio. Oj, vad länge men det var så skönt. Blev lite seg hela morgonen bara. Men det var skönt. Åt frukost och stack ut och tränade igen. 30 min var 30 jobbiga minuter. Usch vad seg man är. Blåste som sjutton också. Men var ju faktiskt 40 sekunder snabbare än igår :p fast kändes som jag sprang 5 min långsammare.  Haha.

Sen drog vi till ICA och köpte frukt och snart blir det fruktsallad och glass. Gott gott. Tappade kedjan på cykeln också :S Skönt att stå i regnet och fixa kedjen, men det gick väl bra.

Imorgon åker jag hem :( Vill inte, men har vart så kul att vara här. Men vi får ju snart ses igen. :D:D

Ska tävla till helgen också. Hurra hurra..

Snart Anna Pihl och glass :)

Haepa

Kommentarer
Postat av: okhjonas

"Men var ju faktiskt 40 sekunder snabbare än igår :p fast kändes som jag sprang 5 min långsammare."

Det är ett gott tecken!!! :P

2007-05-14 @ 21:42:19
URL: http://okhjonas.se
Postat av: En snygg jävel

Cykel ikväll?

2007-05-15 @ 11:34:47
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0