Celsius

I går var jag i Halmstad och handlade lite kläder. Blev inte så mycket tyvärr, men en t-shirt, ett par shorts och två par kalsoner. Hittade en grym jeansjacka också. Men blev inget köp tyvärr. Har inte bestämt mig än om jag var dum el inte som inte köpte den. Men men, hittar nog någon bra sen. Sen åt vi på donken. Det har jag inte gjort på år och dar känns det som. Men det var gott som vanligt :) Sen åkte vi till Pernillas kompisar och satt där och pratade. Fast jag lyssnade mer än pratade :p

Jag och Pernilla pratade lite om att vi kanske skulle bada, så vi tog med badkläder och det slutade med ett dopp i havet. Brr, vad kalt det var innan man doppade sig. Men sen var det rätt skönt, men det kan ju bero på att solen låg på oss. Skönt skönt.

När vi åkte hem sen så var det 120 km/h på E20/E6. Pernilla hade ju aldrig kört så fort förut och jag satt och tänkte på annat så vi missade våran avfart och fick åka typ en mil extra på motorvägen. :p Sen in i något samhälle och då var jag med på skyltarna, men det var inte hon :p Nära att vi körde fel igen. Men hon kör bilen bra, men behöver nog en kartläsare :)

I dag har vi tränat och byggt en humleholk. Träna var segt, benen kändes som telefonstolpar och andningen var ju sådär. 31 min var vi ute och jag var trött när vi kom i mål. Men snart är jag tillbaka.

Humleholken blev fin. :)

Imorgon ska jag träna igen. Hurra hurra hurra. :D

Dagens bild kommer snart.

Tjo

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Vem behöver inte kartläsare (A)

2007-05-13 @ 17:43:47
URL: http://okhjonas.se
Postat av: En snygg jävel

Var du inte rädd i bilen? En tjej som kör i 120 km/h.. ;)

2007-05-14 @ 07:51:17
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0