Chans

Idag var det Örebro som gällde igen. Tog en öppen bana och var sjukt seg i benen. Var lite kul att jag lyckades pricka H21-banan. Men fick som väntat stryk av både Robban och Marcus. Men lyckades gå hyfsat rätt i det svåra partiet. Hoppas verkligen att löpningen kommer snart. Men det gör det säkert. :)
Kartan från idag.


Imorgon ska jag jobba. Hurra hurra. Ska bli skönt fast man har ju nästan blivit lite förslappad nu när man har gått hemma. Men det är skönt att jobba och få dagarna att gå snabbare. Fast helgjobbet kan man ju dock gärna vara utan. Skönt att köra TN och slippa NPK. Men man kommer nog sakna den lite iaf. Men TN är kul :)

Sen blir det nog att jag köper en ny telefon istället för att hålla på och krångla med den gamla. Men köper nog en likadan. Den är ju så jävla grym :) Fast det fanns en ny som var lite grymmare än denna men den skulle komma om typ en månad och vara riktigt dyr så skippar nog det.

Sen blir det att pressa så mycket sol som bara går så man inte är likblek när det väl är sommar. Ska kanske på supergympa imorgon också. Är nog inte så sugen på det ändå. Mest tanter där och det jag vinner mest på just nu är nog att löpträna. Men vi får se.

Dagens bild:
193241-18
Vad snygg man är. Fast man får se ut sådär när man nyss har sprungit 17 km OL i England och blivit bästa svensk ;) Sen har jag inte kissat på mig utan är bara svettig :p

Så hjälper vi Sverige :)
http://www.clickclickclick.com

Haepa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha va bra du förtydligade bilden:P
O du skrev ju inte att du blev slagen av en Gisleit med nio sekunder:p fast det kanske jag inte fick skriva här.
Kul att du får börja jobba igen:D

2007-05-20 @ 18:58:47
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: okhjonas

Klickade 151 klick XD Vet en som klickade 1000 "bara för att"...

2007-05-23 @ 22:55:02
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0