Elever

Igår var det fest. Det var kul, drog iväg till Uppsala. Var trevligt men sprit och Cristian är ingen bra kombination. Ska hålla mig till öl. Idag var det huvudvärk som gällde men den gick över rätt fort så det var skönt. Sorry om jag ringer dig när du ligger och sover. :p

Såg ett roligt klipp igår på Youtube. Sköna killar.


Nu ligger jag i sängen och tittar på FA-cupen. Lite seg match just nu men blir nog bättre i andra halvlek.

Ikväll blir det väl rätt lugnt. Orkar inte styra något större. Sen imorgon åker jag nog till örebro och springer också. Kan vara kul att få ett kartpass till. Behöver nog det.

Dagens bild:
193241-16
Fem snygga killar i Skillingaryd.

Tjo

Kommentarer
Postat av: okhjonas

F-n va grym video ;D

2007-05-20 @ 14:51:39
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0