En himmelsk drog

Idag fick jag känna en av världens bästa känslor igen. Den jag har saknat mest av allt under våran. Känslan som kommer ibland och är helt underbar. Det är långt ifrån alla som får uppleva den men många av de jag känner tror jag har uppplevt den och vet vad jag talar om. Känslar när man kan springa fort som fan utan att det är jobbigt. Känslan när man känner sig som bäst. Senaste gången jag hade den känslan var på natten i Halmstad och på långdistansen i England. Och idag kom den igen. Höll inte i sig så länge men den fanns där. Redan innan kände jag mig grym. Sen efter det blev det mest pina att träna men det fanns lite fart där. Skönt skönt.

Jobb idag och körde TN. Gjorde min "uppkörning" på proverna med Christer och han var riktigt glad efteråt för han hade fått för sig att jag inte kunde TN alls. Men där hade han fel. Fick vara med och stanna det också och det är ju aldrig fel att lära sig det.

Sen mycket slöa på eftermiddag och kollade lite på avsnitt av talang. Riktigt roliga vissa inslag och många dåliga. Men det är ett bra program tycker jag. Spec när man kan spola över allt mellansnack.

Imorgon blir det kneg och sen sprint-dm i Västerås. Ska bli kul men riktigt jobbigt. Men det passar nog bra nu med lite fart. Får se till att sätta stämplingarna bara ;)

Dagens bild:
193241-19
Notera gärna hur ledsen Pällä ser ut när jag förnedrar honom i biljard. ;)

Tjo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du kan få förnedra mig i biljard någon gång med. Eller kanske inte, har nog inte tålamod till att spela biljard, eller minigolf, eller vanlig golf, hmm eller kubb:P vet inte om jag har tålamod till crikett heller, bara om det går bra:P

2007-05-21 @ 21:29:57
URL: http://especially.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0