Ett tidsfördriv att dö för

Ojojoj vilken seg dag. Har inte gjort mycket idag. Finns knappt något att göra. Städat lite på NPK och fixat lite på TN. Typ det enda. Är väl skönt ett tag men segt i längden.

Trodde inte jag behövde sova så mycket som jag egentligen behövde. Sov till halv tolv idag = 11,5 h. Gjorde att många av mina planer gick i kras idag. Illa, Skulle träna oc hfixa min punkterade cykel. Men blev inget av de. Får nog ta det imorgon istället. Men då hade jag ju planerat massa annat :/
Ska nog ut på grisfesten imorgon efter jobbet. Blir nog några bärs men inte så många. Lär ju bli rätt stenad om man super till. Vill inte det.

Klota = ramla, för er som inte visste det ;)

Michael Jackson är sjukt bra. Grymma låtar.

v25 :/ Saknar.....


Dagens bild:
193241-21
Efter första etappen på Oringen i Hälsingland 2006. Dock inte däck av 2,8an som står brevid. Tror inte ens den är min. Sprang sjukt fort och kom femma, då får man vara trött :p

Haepa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

du får träna imon bäst.
Haha o det är tur du inte däckar efter en öl bara

2007-05-24 @ 22:48:10
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: Tsaren

Du hade väl fått starkare varor av ryskorna i bakgrunden......

2007-05-26 @ 08:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0