FF

Jobb idag också. Var inte så mycket att göra men vi gjorde det som behövdes och lite till över det. Sen kom Langham och berättade att han gjort lite av det vi gjorde. :p Men det gjorde väl inget för några timmar dog snabbt. Imorgon är det eftermiddag som gäller. Skönt att få sova ordentligt. Men tänkte gå upp rätt tidigt ändå och käka och dra ut och träna. Blir milen, vill inte skada mig. Skulle fan dö då.

Tränade idag också och det kändes fint så det var skönt skönt. :) Roligt var att Birken klotade som fan två ggr.

Hem och duscha och dra till Kalle och käka kebab och kolla fotboll. Kan väl inte säga att det var orättvist att Milan vann men känns som om Liverpool hade större delen av matchen. Sen fick Milan världens sämsta skitmål, men alla räknas så..

Sprint-DM igår och fy vad trött jag var på slutet när det bar upp mot Djäkneberget igen. Blä vilka jobbiga backar. Men var hyfsat pigg ändå så det var väl skönt. :)

La till en underrubrik el vad det heter. Mitt nya motto. Fast vore kul om man blev intervjuad av en seriös tidning och de frågar efter ens motto och man svarar "Hårda killar kör utan underställ". Haha, vilken blick man skulle få.

Pernilla skriver stor prov imorgon och jag är inte det minsta avundsjuk, men jag håller tummarna och hoppas att det går bra för dig. Det är jag övertygad om att det gör.

Satte upp mig på några extra skift i slutet av juni idag också. Skönt att få de när man har tagit ledigt för Jukola. Bra bra.

Dagens bild:
193241-20
Farmor bodde fint i Kölsta.

Tror jag måste börja ta fler kort :p

haepa

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Vad är "klota" för nåt?? :S :P

2007-05-23 @ 23:31:47
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

mm vad är klota för något? o tack för lycka till ett, blä vill inte ha kemi....
Hoppas du kan sova bra, fast jag tror jag väckte dig lite innan, sorry

2007-05-24 @ 07:42:12
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: En snygg jävel

Tur att alla är smarta å inte ens vet vad klota är för nåt. påsar..

2007-05-24 @ 09:59:51
URL: http://home.koping.net/u2820a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0