Halka

Tänkte på den låten idag. "Jag springer allt jag orkar" Just den textraden. För så kändes det idag. För jag har tränat för första gången sedan den 26 mars. Hurra. Men synd bara att det inte gick så fort, trots att man sprang allt man orkade. Men just nu känns det som det inte spelar så stor roll om det går sakta eller inte. För jag får äntligen röra på mig igen. Känns så jävla bra!!!!!

Annars har jag mest segat idag. Pernilla har vart en sväng i skolan. Sen gick jag dit och tittade när hon och Christine tömde massa papper. Var kul att se andra arbeta :p Fast jag hjälpte faktiskt till lite. Sen kom det en lärare och stirrade på mig. Jag torskade grymt mycket. Sen frågade han om jag var med och hjälpte till och kollade så det blev ordentligt gjort. Haha. Mm svarade jag bara, för man vill ju inte prata för mycket och röja att man inte kommer från stan. Trots allt så pratar vi ju vackrare än de gör i småland ;)

Ikväll blir det tårta och talang. Ska fira att Pernilla fyllde år i onsdags. Imorgon blir det Halmstad med lite kul shopping och sen se The Ark segra i Helsinki.

Dags att slänga lite löpare i omanager. Haepa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Småländska är FINT!!!

2007-05-11 @ 19:12:09
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: Tsaren

Ska du till Halmstad, då får du kolla in när vi hånar brorsan på svensexan......
Gott att du kan träna igen. En månad till Jukola.

2007-05-11 @ 23:26:55
Postat av: En snygg jävel

Inget är så fint som kolsvamål...
Erriktitöörta

2007-05-30 @ 13:58:13
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0