Innan allting tar slut

Igår åkte jag hem. Det var dåligt och tråkigt. Usch vad jag inte tycker om det. Sen verkar det skita sig nästa helg också. Fan att förbindelserna är så dåliga. Men så är det väl när man åker från en håla till en annan. Men sommaren är våran.

Igår orienterade jag. Visste att jag skulle vara ringrostig och nog fan var jag det. Det var inte många spik som noterades. Men ge mig några pass så är jag i grymt slag igen. Kung på Jukola. Löpningen är väl fortfarande sådär men ska ut senare idag och jogga femman. Hoppas det blir kul :)

Blev väckt av en från familjeläkarna. Hon hade inte fått tag i min doktor så jag pratade lite med henne och förklarade hur det var så jag ska jobba på måndag :) Sen ringer min riktiga läkare på eftermiddagen och då får väl det definitiva beslutet tas. Blir bra iaf. Måste ragga folk till Jukola bara men det löser sig.

I helgen ska jag tävla två dagar och ta några bärs en dag. Ska bli kul. Vill orientera och lite sugen på en bra fest :)

Dagens bild:
193241-11
Rucken, Magnusson och jag lökar en stund hos Gurra. Sommar och öl är bra.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fint du har ändrat rubriken, låter ju lite coolare än konstgödsel:p

2007-05-16 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0