Insekter

Dags att skriva lite igen efter några dagar då jag verkligen inte har orkat :p

I helgen har det varit köpingsytan. Hurra. Det var kul. Fredagen var grymt rolig med precis lagom mycket öl och öltält och trevliga kompisar. Men det var farligt att typ gå på toa för då tappade man de direkt. Mycket folk var det och mycket i våran ålder så det var väl bra. :) Svenne-Rubins spelade och de var riktigt bra. :) Synd att jag missade "Långa bollar på Bengt" bara. Men fick höra många andra bra låtar och publiken var bra :) Förfesten var hos Kalle och jag kom väl dit typ 22. jobbade innan men avlösningen var snälla och kom riktigt tidigt. Hurra. Ringde även några samtal men tror inte jag gjorde bort mig så mycket. Bara lite. Haha. Väckte Magnusson så det var jag grymt nöjd med :)

Lördagen var väl typ bara slöa och försöka få så mycket sol på sig som möjligt så man inte ser ut som ett lik hela sommaren. Tror jag har lyckats ganska bra då jag faktiskt fått lite färg på mig.

På kvällen bar det av till Kalle igen för att sänka några öl igen. Var dock mycket lugnare denna kväll. Drog vidare till ett annat ställe där vi träffade världens drygaste person så jag pallade inte vara kvar så jag och några till drog iväg till Oskarsson och jag spöade Björn Edman med 2-0 i NHL 2007. Förtjänade det verkligen då han var helt kass men det var svårt att göra mål. Jag var Detroit Red Wings och han körde ett All-starlag :p Sen kom Thomas förbi och Kalle som också hatade den dryga personen. Thomas såg lite sliten ut efter cyklingen faktiskt :p Men jag var imponerad av det du gjorde :)

Sen drog vi till öltältet. På lördagen var det mycket mer folk men folket var typ över 30 bast alla. Lite väl gammalt för mig kanske. Men ett band spelade irländska låtar så jag hängde där och hoppade lite. Fan, jag blir alldeles galen så fort det är livekonsert. Hoppas och skriker och applåderar. Haha. Men gillar verkligen live. Hem och snackade lite med Pernilla som också var ute på fest så jag somnade ungefär tre. Mycket bra tid då väckarklockan stod på 06.15.

06.15 var jag som vanligt pigg när det är den tiden. Var bara upp och fixa matsäck och massa massa vatten till årets höjdpunkt: SKOGSPLANTERING. Det är sååååå roligt. Men iår var det verkligen ett bra år. Ett hyfsat fint hygge, grymt väder och många folk som jobbade och många HD16 som inte jobbade. Men de var där och det nöjer jag mig nästan med :) Synd bara att där hygget var har det typ vart världens finaste skog. Vi jobbade på bra så vi var hemma redan vid tolv. Grymt skönt. Men blir så trött i bilen.

Sen iväg och fira lite morsdag med middag hos farmor och för mycket godis och god blåbärspaj. Tror jag somnade typ 30 sek i hennes soffa också. Tur att Pernilla kunde hjälpa mig att vara vaken :) Sen hem en sväng och sen iväg till mormor. Kom dit och såg att det var uppdukat. Nej tänkte jag för jag var nästan mätt fortfarande. Men där fick vi en riktigt fin smörgås med div pålägg, alldeles lagom för min mätta mage. Sen låg jag mest i soffan och spanade in hundkoll. :p

Hem och prata telefon och lägga sig i sängen och dö ungefär.

Kollade även in lite gamla avsnitt av "Talang 2007". Fan vad bra vissa är. Sjukt bra, synd bara för de att jag är lite bättre ;)

Köpte ny telefon igår eftersom min snart är obrukbar pga en spricka i displayen. Köpte en likadan, SonyEricsson w810i, men denna gången blev det den vita versionen. Sjukt snygg faktiskt och eftersom det är världens bästa telefon enligt mig så är jag nöjd. Hoppas de inte har gjort några förändringar i telefonen med de bör de ju inte ha gjort. Thomas köpte också en likadan, vit. Haha, men jag pallade inte ha en svart till och han ville ju också ha en vit. Men det blir nog bra ändå. :) Sen är det ju bara flytta över minneskortet till den nya telefonen så har man allt klart :)

Pernilla hade karneval i helgen och planeringen var väl att jag skulle vara där och heja på. Tyvärr blev det inte så. Men de var jätteduktiga och kom tvåa. :D Har sett lite bilder och det såg kul ut. :) Så man borde nog vart där. 
Saknar...


Oj, det blev långt. Men hoppas ni har överseende med vissa stavfel, orkar verkligen inte läsa om allt. Men om ni mot all förmodan skulle se en särskrivning så får ni gärna påpeka det och skälla lite på mig.

Dagens bild kommer ev senare. Eftersom blogg.se är en skitsida så kunge jag inte ladda upp någon bild just nu.

Hade bra.
Hoj.

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Jag är grym..

2007-05-28 @ 12:28:07
URL: http://thomaseek.blogg.se
Postat av: Pernilla

mmm du borde varit här. MEn du verkar ju haft skoj hemma så:D

2007-05-28 @ 13:20:02
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: okhjonas

Inga "sär skrivningar" tror jag ;) Bra det :D

2007-05-28 @ 15:04:40
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0