Klingas

I dag har vart en rätt skön dag. Men utan jobb så rätt seg ändå. Segade rätt länge på morgonen. Vaknade vid åtta och var rätt pigg, men somnade om ändå och vaknade vid nio och var ett lik. Sjukt trött. Blir väl så när man sover för länge.

Var ute och gick en sväng runt lunch. Tänkte att jag kunde gå förbi morfar och hälsa på. Var dock inte säker på om han var hemma så jag tänkte ringa,  men inga pengar på mobilen så jag tänkte att jag kan vänta till imorgon. Men när jag är i närheten av hans lägenhet sej jag honom och går dit och det slutar med att vi tar en fika på Klingas. Trevligt trevligt.

Fortsatte min promenad sen. Då ringer det. Ett Yaranummer ser jag och tänker att det är Thomas. Svarar för första gången ett Yaranummer ringer med ett snyggt stön. Men inte fan var det Thomas, utan chefen. Pinsamt pinsamt, men när jag förklarat fick jag bara ett skratt tillbaka och det är ju tur att han har humor. Men nu lär man ju passa sig nästa gång någon från Yara ringer.

Har tagit det rätt lugnt sen efter det . Oljade in altanen nyss, bra att ha det gjort.

Sen finns det nu snygga pins med Unitedtema. Hör av er till mig el Eric för snygga pins. Vid stor förfrågan så tar det dock en stund innan nya kommer.

hade bra.
tja

Kommentarer
Postat av: Pernilla

du är ju konstig som blir så trött när du inte går upp klockan sex på morgonen:p toss
trevligt med fika, haha men kanske inte så smart att svara i telefon med att stöna, men kul var det haha,

2007-05-03 @ 19:33:01
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0