Livräddaren

I dag är en mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket mycket bra dag. Jag har nyss varit i Västerås och kört mitt arbets-EKG och det såg bra ut sa de. Jag frågade om jag kunde börja träna nu. Ja, fick jag till svar. Hurra hurra. Fan vad skönt. Men känner ju fortfarande litegranna, men kände inget när jag cyklade. Men fan vad jobbigt det var. Har ju urusel kondition. Men sjuksköternskan sa att jag var riktigt vältränad. Hmm, undra hur de sämsta är som kommer in dit. Ojojoj. Men väntar väl och hör med min familjeläkare och hör med henne om när jag kan börja jobba igen. Hoppas på snart....

Nu på dagen har jag packat för om 2,5 h sätter jag mig på tåget och drar neråt. Trevligt trevligt. Sen tog jag med löparskorna också :p Blir ju grymt sugen nu. Haha. Men eftersom jag är borta ett tag så kanske "Dagens bild" blir lite lidande, men det gör nog inget :p

Tvättat två tvättmaskiner i dag. Fan vad bra jag är. :) Sen hittade jag min snygga KKU-tröja i dag också. Var längesedan man såg den..

Dagens bild:
193241-10
Jag och Edman tar igen oss en stund på bakgavellyften på våran snygga lastbil.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Fasen va bra! :D Tat lite lugnt de första passen bara..! Grattis eller vad man ska säga!

Haha jaa kojan var fin ;) Rätt smart tänkt där med att skapa en egen kontrollpunkt! :D

2007-05-10 @ 14:39:20
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0