Noll

Tror nog att centrum i Köping skulle behöva lite fler affärer. JC är det enda som är något att hänga i gran. Skinman har blivit bättre, men inte så bra som man kan tycka. Sen ligger det ju så avsides. Man kanske ska ta och bli medlem i centrumföreningen och styra upp stan lite. Skulle bli grymt och alla skulle dra dit istället för till Västerås. Kanske inte men nästan i alla fall.

Var ner och köpte kalsoner och en ny bok. Isprinsessan av Camilla Läckberg. Grymt bra redan. Tror på den.

Bytte elektroder i dag också. Var lite spännande, fick tillochmed sandpappra på huden. Varför vet jag inte men det vart nog bra för nu sitter de fint. En dag kvar bara sen av med skiten och dra till V-ås och svettas för första gången på snart två månader. Ojojoj.

I kväll är det familjekavle, oj förlåt, klubbkavle heter det ju nu mera. Okej, kul att många fler har möjlighet att vara med, men det fanns öppna lag förut också. Sen tror jag det här med klubbkavle kommer att bli döden för den tävlingen. För vem kommer arrangera nästa år? Vinnarna? Knappast. De som annars arrangerar allt? Troligtvis.

Sen ska vi ut till min moster och hennes man som fylle år. Det är alltid trevligt att åka dit och hälsa på. Träffa kusinerna också. Det är kul.

I morgon blir det V-ås igen och arbets-EKG och sen på eftermiddan slänger jag mig på tåget och drar mot Småland. Hurra, hurra. Ska bli kul. Känns som det var evigheter sen jag var där, tyvärr.

Dagens bild:
193241-9
Vår snygga koja som vi gjorde dagen innan distriktmatchen som fungerade som kontroll :)

Haepa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kom hit kom hit:P

2007-05-09 @ 19:49:18
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: okhjonas

Gjorde ni kojan bara för att få en kontrollpunkt?! :O :P
Lycka till imorn!

2007-05-09 @ 23:30:57
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0