Nytt utseende

Kan med glädje presentera ett nytt utseende på min blogg. Färgerna är KK Uniteds och den snygga tjejen uppe i bannern är min tjej :) Bilderna i bakgrunden är KK Uniteds fina logga. Så njut av den nya och vackra bloggen.

Klippte mig idag, man har mycket hår på huvet ibland. Men nu känns det lättare i alla fall. Men det brukar växa som ogräs så snart är det väl dags att dra dit igen. :p

Det är fint väder ute, men så kallt så kallt. Brr, kan ju inte vara ute. Så idag blir nog mest att sitta inne och inte göra mycket. Tänkte gå ut och gå men vill ju inte frysa ihjäl :p

Annars är det lugnt. Fick svar på högskoleprovet idag. Haha, var ju nästan ett skämt. Men säger inte vad jag fick, men det var väl godkänt men inte så mycket mer. Vet en som fick bättre iaf :) Du är duktig.

Nu får ni se ett gammalt klassiskt intagningsprov för KK United.



Ska käka lite nu. Tjo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va mycket du har fixat med den här nu. Nu måste jag plugga och jag struntar i vad du fick på högskoleprovet, jag tycker du är smart:D

2007-05-02 @ 15:40:40
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: En snygg jävel

Fan va snygg blogg.. ;)

2007-05-02 @ 21:33:55
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0