Om du var här

Idag har jag inte gjort så mycket. Slöat och spelat lite Guitar Hero. Men har även hunnit med att sitta vid datorn samt läst ut en bok, "Olycklsfågeln", av Camilla Läckberg. Hennes böcker kan jag verkligen rekomendera. Riktigt riktigt bra.

Sen drog jag till Armhåla och Fulhäll och sprang en bana. Men tog inte hela då jag var trött och förbannad på att Arböga verkligen har världens sämsta terräng. Sten och hyggen är det enda som finns. Men bra att orientera lite.

Fick min nya telefon idag. Hurra hurra. Så nu ligger den på laddning och jag fixar väl allt imorgon. Men det går nog fort. Vit och snygg var den :)

Dagens bild:
193241-24
Lars Winnerbäck var bra.
Foto: Josefin E el Sara P.

Hoj hoj

Kommentarer
Postat av: Pernilla

bra att din telefon kommit, slipper jag skriva aaaaaaaaa i början av narje sms för att du inte ser översta raden:P

2007-05-29 @ 21:25:26
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0