Som vatten

Idag har Cristian orienterat. TÄVLAT!! Det var riktigt kul. Fast jag sprang Ö8 så jag var väl inte så jävla hård direkt men det skiter jag i.
Målet med dagen var väl att orientera säkert och låta löpningen komma sen. Gick såklart  lite segt i uppförsbackarna men nedför var jag kung. Haha. Men fick faktiskt säga åt mig själv att lugna ner mig för jag började ju köra hårt som fan i början. Men fick bra flyt :)
Sen regnade det ju som sjutton. Hela tiden regnade det så jag satt mest i bilen innan och efter tävlingen. Lite segt kanske men bättre det än att bli blöt. Men eftersom man klär sig efter årstiden och inte efter vädret körde man ju utan underställ. Ska väl erkännas att man undrade om man var riktigt klok när man såg att det var 6 grader varmt på TC och spöregn. Men var rätt skön i skogen.
Kolla gärna in mina grymma vägval på bilden nedan ;) Fast vägvalen kan vara lite otydliga så imorgon är det blåare penna som gäller.


Påväg hem så käkade vi på Max i Örebro. Gott gott. Men väl där så hängde jag min jacka på stolen och reste mig en gång och vält stolen. I jackfickan låg min telefon och displayen är nu ett minne gott. Man ser typ 60% kanske. Får höra om garantin håller annars blir det en ny. Surt med tanke på att det inte var några fel alls på den och jag trivdes ju som fan med den :(

Imorgon är det tävling igen och då springer jag fan tävlingsklass, tuff som man är. Får se hur det går men ska fan jobba hårt .Medel är aldrig fel. :)

Sen blir det nog fest imorgon. Hurra hurra. Ska bli grymt. Men kör nog inte så jävla hårt. ;)

Dagens bild:
193241-13
Delar av Yara och Köping från prilltornet. Rätt fint faktiskt :) Notera även Mariasilosen till höger i bild. :)

Tja tja

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Gött med tävling va?! ;D Haha kör hårt imorgon med!

2007-05-17 @ 19:41:50
URL: http://okhjonas.se
Postat av: okhjonas

Haha gött med tävling va?! ;D Kör hårt imorgon! :) Springer nån mer dag?

2007-05-17 @ 19:43:59
URL: http://okhjonas.se
Postat av: okhjonas

Haha nu kom båda jag skickade XD XD

2007-05-17 @ 20:03:03
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

hoppas det går bra imon, o kul med fest:D

2007-05-17 @ 21:18:00
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: Tsaren

Fotat utan fototillstånd ?

2007-05-20 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0