Stoppa mig juni

Har vart en slö dag idag. Inte gjort mycket, skulle ut och gå, men satt med en puls på 80 hela eftermiddagen så bestämde mig för att ta det imorgon istället. Kollade lite sändningar från tiomila. Lite roligt faktiskt. Men gjorde det mest för att sitta i soffan och ta det lugnt. Haha.

Pratade med läkaren igen och är nu sjukskriven till den tjugonde. Upp till försäkringskassan nu på måndag bara så man ev kan få lite pröjs. Vore inte fel.

Ska nog börja med dagens bild. Även fast jag inte tar så många bilder så har jag alltid bilder på lager. Börjar med en schyst från helgen.

Dagens bild:
193241-3

Herrstarten Tiomila 2007

Hoj


Kommentarer
Postat av: Pernilla

cool bild:D
Nu ska jag o jobba, ha det kalas kram

2007-05-05 @ 07:25:51
URL: http://especially.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0