Sundance Kid

Har inte gjort så mycket idag. Gick upp rätt tidigt och det var ju bra med tanke på förmiddagen som väntar imorgon. Blä, vill inte riktigt. Men bra att jobba. Dock segt som fan att fixa alla papper med Trio. Fan vilket skit. Men men, bra med ledighet ibland iaf.

Drog ut och tränade med bröderna Eek och det blev en bana på 8,5 km på Tisjön. Gick rätt okej faktiskt men blev lite seg. Grovorienteringen fungerade riktigt bra men var sämre in i ringen. Men var kul att springa iaf :)

Har även haft min nya telefon idag och det var kul :) En liten ändring har jag faktiskt märkt och den stör jag mig på lite, men det är bra, bra :)

Uppdaterade Uniteds sida nyss, länk finns i marginalen till höger.

Har grymma planer för Golden Weekend 2010, så Roland, om jag glömmer att prata med dig så prata med mig om det.

Ska snart skjutsa lite folk.

Dagens bild:
193241-25
Pernilla är jätteduktig på bildsudoku :p Fast hon såg ju fort att hon råkade göra fel iaf :)

Hoj

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha jag koncentrerade mig ju på att rita, man ser ju hur fint det är för att jag la ner tid på det:P haha
Och jag märkte det faktiskt sen

2007-05-30 @ 18:13:08
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: okhjonas

Håller med, tyckte Pernilla ritade fint ;D

2007-05-30 @ 20:39:27
URL: http://okhjonas.se
Postat av: En snygg jävel

Lila linser. Kankse, men du var det inte idag. Jag var pånttfödd ju. Så risig som jag vart siata veckorna har vart illa. Men ol funka riktigt bra idag så. :)

2007-05-30 @ 22:51:33
URL: http://thomaseek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0