Tiomila

Tiomila i helgen. Var lagledare för båda damer och herrar. Var ett långt dygn då jag bara sov fem min på hela natten. Typiskt så var det precis så att jag missade växlingen. Men en missad växling får man ta. Damerna sprang bra och herrarna sprang bra. Vi klarade omstarten och gick runt med andralaget. Kul kul.
Träffade Pernilla mycket också så det var det bästa med hela helgen. Hem och sova sen. Var väl knappast social med Thomas i bilen men det får du fan ta ;)

Valborg i går. Körde bil, var synd det för var taggad på en riktig fest. Hade blivit grymt. Var till V-ås först på dagen. Ingen var öppet förutom HM och bolaget. Köpte inget, men var väl sällskap åt Thomas.
Till Kalle på kvällen sen. Var trevligt där med mycket folk och Guitar Hero.

Känns som det mesta går emot en just nu. Det mesta är tråkigt och så. Får inte träna, tävla eller något kul. Får inte ens vara med hon jag tycker om. Hade man vart frisk hade man kunnat göra så mycket mer. Vill inte vara dålig längre. Ingenting går min väg. Men så är det väl. Det är bara att ta.

Gjort om utseendet lite på min blogg också. Vet inte om det blev snyggare. Knappast. Men kör väl såhär ett tag iaf.   

Fortfarande sjukskriven, vet inte när jag får börja jobba igen. Har fått tid till två olika undersökningar nästa vecka. Hoppas bara att de visar bra så man får springa Jukola. Men troligtvis så gör de inte det.

Har Chelsea - Liverpool på tv nu. Tittar väl inte så noga. Men tycker alltid om champions l. Har alltid gillat Liverpool också. Men det är nog mest för att de var mitt lag när jag spelade Fifa 99. Grymt bra spel.

Hoppas på fint väder imorgon. Men troligtvis inte.

Tja tja


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart du kommer bli frisk:D
O Du, jag ska heja på dig när du springer jukola, iofs hemma ifrån sverige men ändå.
Imon blir nog strålande väder ska du se, tänk positivt;)

2007-05-01 @ 22:03:48
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: Pernilla

Va fint det blev

2007-05-01 @ 22:25:44
URL: http://especially.blogg.se
Postat av: okhjonas

Du får springa Jukola!! :) Trust me! Snart är helvetet över å du kan träna och jobba som vanbligt igen! Snacka om motivation du kommer få!!!

2007-05-01 @ 22:41:03
URL: http://okhjonas.se
Postat av: Pernilla

Det ska ju bli fint väder idag:D

2007-05-02 @ 07:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0