25manna

I helgen var det 25manna. Sprang str 5 och det gick väl sådär. Eftersom jag vart sjuk i veckan och hade lite ont i halsen ibland på lördagen så var det inte så konstigt att man var seg. En tvåminutersbom blev det dock. Dåligt dåligt. Sen vart det lite öl och Guitar Hero hemma hos mig, rätt trevligt men man var bra seg.
Söndagen lökade jag, pluggade och gick tipspromenad.
Idag skulle jag gått på föreläsning men salen var dubbelbokad så det blev hem att plugga lite. Sen student-ol vid slottet. Gick bra men dålig uppvärming gjorde att man var seg som fan i början. Fick lite ont i ryggen också. Sen när jag kom i mål fick jag veta något tråkigt. Jag hade hoppat över elvan och har nu stämplat fel omedvetet för första gången i mitt liv :( Jobbig upplevelse. Tur att det var idag och inte på 25manna bara.

Imorgon träning, föreläsning och plugg som gäller.

Dagens bild:
193241-53
Min häst Lippe som vi red på :)

Tjo

Kommentarer
Postat av: Jon

Vad är student-ol? Student-öl har jag ju hört talas om :P

2007-10-09 @ 02:54:08
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: Pernilla

Attans att missa en kontroll, men på student-ol spelar det ju inte så stor roll.
Söt häst

2007-10-09 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0