Colombus

Tja som fan.
Dagen har innehållit mycket plugg men väldigt låginensivt. Imorgon blir det hårdplugg med Perry Anderson, min bästa vän, INTE. Är väl en bra bok att ha läst men sjukt tråkig. Blä. Men men. Imorgon är det seminarie vilket jag inte gillar så mycket. Gillar verkligen inte att prata inför folk jag inte känner. Inte min grej. Men det går nog bra.

I helgen var det baklängessexan, det var trevligt. Utklädd som Yoda var man snyggast av alla.

Har även köpt kents nya skiva. Riktigt, riktigt, riktigt bra. Gillar Colombus och Ensammast i Sverige skarpt. Repeat på de två. :)

Måste handla imorgon. Hurra :(

Blir nog inge Rodhen, svalt intresse från andra i klubben och en sjuk Pernilla gör inte förutsättningarna till de bästa. Beslut tas snart iaf.

I helgen blir det en fredagkväll i Uppsala, sen OK Enens tävling på lördagen, hem och plugga och sen Sprint-KM på söndagen. Sen hem så fort som möjligt och gräva ner mig i böckerna igen då det väntar en tenta nästa onsdag. Känns hyfsat just nu men hoppas på bättring. Gör som förra gången att jag avslutar med att läsa igenom en bok som innehåller det mesta fast i lite minde format. 300 sidor plöjer jag lätt på en dag om jag vill :)

Colombus


du har tänkt
allt som sagts om mig
du kan tro allt du hört om mig
du kan ställa frågor om sanningen
finns den, eller finns det tusen

svara rakt från hjärtat nu
ditt medlidande kan jag va utan
om det här ska vara allt vi hann
så håll mig hårt, håll mig älskling nu


stockholm vaknar långsamt
på droger och på sorg
snön yr ut sin oskuld
till hela kungsholms torg
det känn som när jag kom hit
way back in 93
en ynklig rad av fotspår
en okänd kontinent


släpp, snälla släpp taget nu
jag kan stå, gå eller krypa härifrån
om det här är allt vi hinner med
så håll mig hårt min älskling


nu vaknar staden långsamt
och jag är full igen
snön yr ut sin oskuld
för skiten bara känns
det känns som när jag kom hit
way back in 93
en ynklig rad av fotspår
en oändlig kontinent


stockholm vaknar långsamt
och jag är full igen
snön yr ut sin oskuld
till hela kungsholmen
det känns som när vi kom hit
till möjlighetens land
du kan följa mina spår hem
colombus var mitt namn


Dagens bild:
193241-54
Data och Yoda på naxessegnälkab.

Tack som fan!


Kommentarer
Postat av: Jon

Fan va du är snygg Larsson! Ska vi gifta oss?

2007-10-15 @ 22:56:48
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: Jon

Dessutom är du faktiskt otroligt lik Yoda, speciellt när det gäller längden :D

2007-10-15 @ 22:57:14
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: Jon

Snarare så att Yoda kan vara längre än dig!

2007-10-16 @ 14:25:56
URL: http://www.jormaa.blogg.se
Postat av: Pernilla

yay lite blogginlägg, det tycker vi om.
Det var en seriös utklädnad:D

2007-10-16 @ 16:50:25
Postat av: En snygg jävel

haha.. sant det om längden..:) du skriver för lite här.. och på moin kommentarssida.:S

2007-10-16 @ 23:38:21
URL: http://thomaseek.blogg.se
Postat av: okhjonas

Grym förklädnad ;)
Haha, hmm var kanske ett bra tips att riva ut körtlarna :P

2007-10-17 @ 20:06:34
URL: http://okhjonas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0